02 januari 2011

FÖDELSEDAGS-KOM-IHÅG!

Såhär i början på året kan det ju vara bra att uppdatera när ens nära och kära fyller år, samt hur gamla de blir! Jag har gjort en variant som kommer att pryda dörren till vår frys!


Papperna som jag har använt kommer från My Mind´s Eye och serien heter Lil´Robots! Jag har klistrat dem på ett vitt cardstock för att få lite extra stadga.


Stämpeln heter "PRICKIG KOM IHÅG - 10110104"


Ja, och det aktuella året är som sagt 2011... Jag valde att sätta siffrorna med 3D-kuddar för lite effekt!


Kalendermånaderna (kan man säga så?) har jag själv gjort i datorn.


Jag skar ett snitt med skalpellen så att man skulle kunna föra ner tags i skåran. Vill man kan man ju ringa in datumen som man skall komma ihåg. Jag tänkte göra detta efter att jag har kollat upp dem som jag är lite osäker på...


Slutligen gjorde jag små tags där jag skrev upp vem som fyller år , datumet och hur gammal denne blir!

Nu finns det inga ursäkter för bortglömda födelsedagskort längre...

1 kommentar: