01 augusti 2011

SOMMAR?

Idag har vi haft riktig sommarvärme här i Trelleborg, men nu börjar det se mörkt ut på himlen igen... Det är lätt att längta tillbaka till de goda jordgubbarna och grädden...
Kajsaloppan har gjort ett riktigt somrigt kort!


Här har hon gjort en egen collagebakgrund av "Love is patient", "Snirklig Journaling" samt "Prickig Bakgrund".



Och så "Sliten Jordgubbe", förstås!


Själv så har jag gjort flera kort av Kitet som jag berättade om igår! Såhär blev mitt Grattis-kort!



Jag använde "Prickad Cirkel" i olika storlekar, stämplade med min Chestnut dyna och duttade slutligen med Orange stickles! Det blev en härlig kontrast!



Avslutningsvis stämplade jag en Grattis-stämpel i "Journaling med hjärta", klippte ut och monterade med 3D-kuddar!


// Jea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar