03 februari 2012

GUMMIAPANS STÄMPLAR GÖR MIG GLAD!

Det är så himla roligt att skapa med Gummiapans stämplar då de är så "enkla" och ofta så lekfulla. Och de är lika lätta att använda på layouter som på kort...vilket jag ofta inte tycker om andra stämplar.






Stämpel: Moln mellan.

Ja som ni hör så kan jag inte få nog av Gummiapans stämplar och varje gång brevbäraren kommer med ett nytt DT-paket är det som självaste julafton.

Ha nu en underbar helg! Hoppas solen lyser över er...det gör den över mig.

Kram Mia/joggemia

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dig!! Jag kan inte heller få nog och de inspirerar mig hela tiden till nya idéer. Så härliga att kombinera!

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilka otroligt härliga alster!

    SvaraRadera
  3. Men... vad fint! Det blev så läckert när man hade stämplat fjärilen, klippt ut och vikt ut vingarna!

    SvaraRadera