04 mars 2012

Superenkla minikort

De nya textstämplarna, som finns för diverse olika tillfällen, är så snygga och dekorativa i sig att det inte behövs så mycket mer, så här kommer några väldigt enkla kort.
Först är det två kort i "vanlig" storlek:

Här har jag använt den mellanstora hönan och en glad påsk-stämpel.




Storleken på korten nedanför är 4x4" (ca 10x10 cm).

 Här har jag använt den stora hönan samt en textstämpel.


 Detta är precis likadant som det ovanför, men här har jag även ritat med en tunn penna runt konturerna på hönan.






Samma stämplar som på kortet ovan, samt dessutom en liten fjäril.


//Camilla

3 kommentarer:

  1. Hej
    Vilka fina kort du har gjort.Men sen är ju gummiapans stämplar jätte bra att jobba med , tycker jag.
    Ha en fortsatt skön söndagskväll.
    MVH ANNEMARIE

    SvaraRadera
  2. *doink* Ungefär så lät det när jag tappade hakan och slog den i bordet alldeles nyss. Så enkelt, men SÅ snyggt!!

    SvaraRadera