28 april 2015

Nya Designteamet Sverige 3

Då var det att presentera nästa gäng - de fyra sista i den svenska delen av Designteamet.

Först ut är:
 

JENNY S

Mitt namn är Jenny Servin och jag bor tillsammans med min sambo och våra två döttrar utanför Trelleborg.
Har pysslat av och till sen jag kan minnas men blev riktigt fast i det när jag väntade första dottern 2009. Min stil är ganska stilren (men i bland överraskar jag) gärna med färg och jag älskar att färglägga och stämpla. 
Det senaste halvåret har jag även fastnat för Project Life och älskar det, så nu pysslas det både kort och project life här hemma. Min blogg hittar ni här http://jennykrypin.blogspot.se/
 
Ska bli super skoj att få inspirera er med min tolkning utav gummiapans stämplar och papper.


CATARINA


Jag heter Catarina Strandroth, är 37 år och bor i Habo med en 9-årig son. 

Jag älskar att pyssla och har gjort kort sedan 2008, vilket är det jag gör mest, men jag gör även en del mixed media och på senare tid en hel del 3D alster i form av askar och påsar. 

Jag prövar gärna nya trender från USA och jag följer många Youtube - kanaler, tex gör jag nu mycket paper-piercing, embossing,  distressade bakgrunder och shaker-cards. Jag älskar de nyare diesen som har embossad detaljer längs kanterna (stygn). 
Jag gillar Gummiapans stämplar för de är enkla, stilrena och lätta att färglägga eller paper-pieca.
99% av mina skapade alster finns på min blogg: http://enlitenbitavmig.blogspot.se 
Jag är inte så duktig fotograf så bildkvaliteten varierar... 


ANNA


Jag heter Anna Ekman, Ami på diverse forum. Jag bor vid norra Norrlandskusten med man och två barn. Jag jobbar som matte, no och bildlärare på mellanstadiet. En fantastisk kombination! 
Så länge jag minns, så har jag samlat på fina papper och pennor. När jag upptäckte scrapbooking 2004 så fastnade jag omedelbart. Jag gör mest layouter, men även kort ibland. Mina layouter är oftast i mixed mediastil, uppbyggda med olika färgprodukter, stämplar och stenciler. Jag håller gärna ögonen öppna efter nya tekniker och färgprodukter.
Ni hittar mig på min blogg 
amispyssel.blogspot.se


JENNY L
 

Jenny Lythell heter jag, född -73.  Jag bor med min man och son i ett radhus och jag arbetar natt inom vården. Har 3 fina äldre bonusbarn som alla flyttat hemifrån. 
Började scrappa för 15 år sedan, men när de stora barnen var mindre o minstingen kom la jag det på hyllan. Började på allvar igen -12. Att få pyssla med likasinnade vänner förgyller min fritid.

Min passion är olika sorters vikningar och askar/boxar.Min stil på kort går mot CAS hållet, men inte fullt.Less is more är nog mest jag. Ibland känner jag för något superromantiskt, då är det på plats med all in. 
Gummiapan för mig är helt underbara papper, och mycket stilrena stämplar. Passar lika bra till tufft som romantiskt. Tidlöst helt enkelt. Jag är väldigt svag för stjärnor av alla de slag, men använder väldigt mycket av de andra papperna med.
Är överlycklig och tacksam att få vara en del av Designteamet för Gummiapan.



Välkommen till Gummipan tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar