13 juni 2015

Låda för tepåsar

Så, då var det min dag att blogga! Till mitt första inlägg så har jag gjort en behållare för tepåsar. 
Jag har använt Gummiapans lila pappersserie och lite pärlor och blommor från egna gömmor. Jag stämplade med Gummiapans nya stämpel "Fikasugen?" och den lilla tepåse-stämpeln passade perfekt! 

So, my day to blog at last! For my first blog post, I have made a tea bag dispenser box.
I used papers from the lilac colored series from Gummiapan and some pearls and flower from my own stash. I used the new stamp "Fikasugen?" from Gummiapan as well as the new small tea bag stamp which fit perfectly!


Click for Options    Click for Options     Click for Options

Ifall någon ser den och skulle undra vem som gjort den så använde jag den här fina "handgjort av"-stämpeln i botten och skrev mitt namn i. 

If someone ever wonders who made the box I used the "handgjort av"-stamp and wrote my name in there. 


Click for Options

För att fylla på tepåsar lyfter du upp toppen av behållaren som synes på bilden nedan. (Om du skulle vilja göra en sådan här behållare, är det bara att söka på "tea bag dispenser box" på nätet, det finns många tutorials.) 

To add tea bags you lift the top off as shown in the picture below. (If you are interested in making a tea bag dispenser box, just make a search on google, there are many tutorials.)

Click for Options


Tack för titten och kom gärna tillbaka snart! 
Thanks for looking and please stop by soon again!

// DT-Eja 

2 kommentarer: