16 september 2015

Chipboard x 2

Idag är det återigen dags för mig att blogga här...
Today it's my turn again to do a blog post here...

Den här gången har jag gjort två kort och använt Gummiapans chipboarddekoration och text.
This time I have made two cards and used Gummiapans chipboard decoration and text.

Första kortet blir ett med det fina ankaret.
På det enfärgade blå papperet har jag stämplat med Slitna cirklar.
The first card is with the nice anchor.
On the one-coloured paper I have stamped with Slitna ciklar.


På det andra kortet har jag använt en av Grattistexterna som jag embossat i vitt.
På det enfärgade papperet har jag stämplat med Mycket splat.
Blommorna är utstansade i både enfärgat och prickigt papper.
On the second card I have used one of the Gratulations text and I have embossed it in white.
On the one-coloured paper I have stamped with Mycket splat.
The flowers is punched in both one-coloured and spotted paper.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar