23 oktober 2015

Hej på er!
Hoppas ni alla har det bra, njuter av hösten och hinner pyssla betydligt mer än vad jag hinner med.
Jag är inte alls i fas med mina PL album. Har precis gjort klart 2013! Men vad gör väl det? :) Jag gör det som inspirerar mig för tillfället och det jag har lust med och denna gång blev det nutid.
Vecka 42, 2015. En helt vanlig vardagsvecka i härliga höstfärger.

Jag har använt mönsterpapper i orange och ljusblått. Chevronstämpel och två olika chipboard som jag klätt in med mönsterpapper.
Allt detta är Gummiapans.
Ett stickersalfabet och några pearlmakerprickar behövdes också. Men jag har skrivit texten med min egen handstil eftersom det fick plats och jag tycker att det blir mer personligt så.


Visst blev vi alla lite förlamade efter det ofattbara som hände i Trollhättan igår?!
Så fruktansvärt.
Så nära.
Det gäller att tänka till lite.
Att verkligen ta vara på varandra och uppskatta alla de små stunder som livet ger.

Jag började på denna LO redan förra helgen, men gjorde färdigt den igår.
Ni får den som bonus idag.
Bakrundsstämpeln är från Gummiapan och min favorit just nu, tror jag.


Ta hand om varandra.

Kramar
DT-Peggy






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar