03 oktober 2015

Tutorial + lite nya kort

Då var det dags för mig igen att visa lite nytt i bloggen.
Then it was time for me again to show some news in the blog.
Jag börjar med en "tutorial" från min workshop på Trelleborgsträffen den 26-27 september.
Jag visade en "hållare", lite lik gamla tidens tändsticksplån, med en liten godisbit i.
I start with a "tutorial" from my workshop at Trelleborgsträffen 26-27 September.
I showed a 'holder', a bit like the old days matchbook, with a little piece of candy in.



Här visar jag också en bild på måtten för "hållaren" och var ni ska "biga".
Here I also have a picture of the measurements and where to score.


På nästa kort har jag använt stämplarna "paket på hög" och "grattis" och självklart
Gummiapans fina papper.
At the next card I´ve used the stamps "paket på hög" and "grattis" and of course
Gummiapans lovely paper.


På nästa kort har jag använt stämplarna "dunboll" och texten "sitter här och tänker på dig".
At the next card I´ve used the stamps "dunboll" and the text "sitter här och tänker på dig".


På träffen i Trelleborg släpptes även många nya fina stämplar.
Här är två kort jag gjorde med dom.
At "Trelleborgsträffen" a lot of new stamps were releasad
Here are two cards I made.



Det var allt för denna gång.
That´s all for this time.

Var rädda om er!
Take care!

DT-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar