24 december 2015

God Jul

God Jul & Gott Nytt År
Merry Christmas & Happy New Year

Idag tipsar jag om 2st askar som är kul och ge bort med en blomma
eller en present när man är bortbjuden.

Today I show 2 boxes that are fun and give away with a flower
or a gift when you are invited to friends or family.



Material jag använt är:
Övriga dekorationer är från min egen gömma.
Så här gör du den här asken:





Material jag använt:
Snö mönsterpapper Beige
Andra delen av stämpeln God Jul & Gott nytt år
Liten Margarita
Övriga dekorationer är från min egen gömma.
Så här gör du den här asken:
Ask i 2 delar.
Jag gjorde inte avdelaren i botten den här gången.
I did not partition the bottom this time.

Korten i har jag gjort efter måtten på de askar jag gör.
The cards in the boxes, I decide the dimensions of the boxes I do.

Tack för detta året, så ses vi igen in på nästa.

Kram DT-Jenny L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar