03 april 2016

Jag och mina kort/Me and my cards

Då var det åter dags för mig att visa några kort jag gjort.


Först ett kort där jag använt mig av stämpeln "Raket" och texten "Sending love".
Jag har målat med Promarker. Stansat ut några pilaroch en liten måne.
On the first one I´ve used the stamp "Raket" and the text "Sending love".
Colored with Promarker. Punched out some arrows and a little moon.



På nästa kort har jag använt mig av stämpeln "Stort öppet brev med hjärta" och den fina texten "Mellan räkningar och reklam här kommer ett brev med en kram".
Även här har jag målat lite med Promarker och stansat ut några små hjärtan.
At the next card I´ve used the stamp "raket" and the text that in English is about "Between bills and advertising here comes a hug".
Colored with Promaker and punched out some small hearts.


Det sista kortet för denna gång är ett väldig enkelt kort.
Jag har stämplat "hund", "Tassavtryck" och texten "Ett hem utan en hund är bara ett hus" med brun Mementodyna och sen monterat på s.k craft cardstock.
The last one for this time is a very simple card.
I´ve stamped "hund", "tassavtryck" and the text that in English is about "A home without a dog is just a house."



Tack för denna gång/Thanks for this time
DT-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar