21 juli 2016

Jul i Juli/Christmas in July

Jo ja jag vet att det är sommar men inte skadar det att vara ute i god tid ibland.
Så här kommer därför några julkort jag gjort.
Well I know it´s summer but why not be out in advance.
So here comes some Christmas card from me.

På det försa kortet har jag använt mig av dien "stitched cirlcles" och stämpeln "stor trolltomte" samt texten "julhälsningar". Gummiapans fina papper så klart. Målat med Promarker.
At the first card I´ve used a die "stitched cirles" and the stamp "stor trolltomte", and the text "julhälsningar" and Gummipans paper. Colored with Promarker.

På nästa kort har jag använt stämpeln "julklappssäck"och diesen "mini tags set 1" där jag stämplat "god jul".Målat med Promarker.
At the next card I´ve used the stamp "julklappssäck".
I´ve also used the dies "mini tags set 1" where I stamped "god jul" (merry christmas).
Colored with Promarker.

Till slut två små minikort, de är så himla roliga att göra och så får man ju användning av sina spillbitar.
Finaly two mini cards that I love to do and use little paper pieces.
På det första har jag använt stämpeln "Tomteluva" och ett hjärta från alla fina hjärtedies som finns i butiken.
På det andra har jag använt stämpeln "liten flicka med julblomma".
Båda har fått en söt liten "god jul" stämpel och båda är målade med promarker.
At the first one I´ve used the stamp "tomteluva" and some heart from one of all the lovley dies with hearts.
At the second one I´ve used "liten flicka med julblomma".
Both are colored with Promarke.

Tack för titten/Thanks for looking

DT-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar