10 augusti 2016

Minialbum

Så var det min tur att blogga igen och denna gången bjuder jag på ett minialbum. 
Jag och maken gifte oss för över ett år sedan men tacket till sömmerskan som gjorde min fantastiska klänning har inte blivit färdigt. Nu tog jag tjuren vid hornen och skapade ett litet minialbum till henne. Jag hoppas det ska bli ett uppskattat litet minne av den fantastiska klänning hon skapade åt mig.

Then it was my turn to blog again and this time I will show you a mini-album .
Me and my husband were married for over one year ago, but thanks to the lady who made my fabulous dress has not been completed . Now I took the "bull by the horns" and created a little mini album to her. I hope that it will be a little estimated memory of the stunning dress she created for me.

Vad jag använt mig av/ What I used:
Kraftpapper
Stämplar; Kär & Galen, Du & Jag, Vilken lycka, Tack.















~Emma~

1 kommentar:

  1. så fint, emma.
    ett sånt vill jag göra.
    tack för inspirationen

    SvaraRadera