17 september 2016

Skål och en överraskning/ Cheers and a suprise

Då var det min tur igen att blogga. Idag tänkte jag visa mini flaskhållare som man kan ställa fram på bordet när det är tid för fest.

Then it was my turn again to blog. Today I will show mini-bottle holder that can be set out on the table when it's time for party.


Nu vill jag gärna visa vad min 7 åriga dotter har gjort med gummiapans stämplar och papper. Hon skulle på kalas till två killar i klassen och ville själva göra korten. Här har ni resultatet, hon har målat bilderna själv. Jätte duktig och korten blev jätte fina ( ja jag vet mamma som man är då är ju allt fint, eller hur ;-) ). Lite hjälp med att sätta på papperna fick hon dock.

Jag är en stolt förälder till en scrapare :-)

Now let me show you what my 7 year old daughter has made with gummiapans stamps and paper. She was going to a party to two guys in her class and wanted to make the cards herself. Here you have the result, she has painted the pictures herself. Really good and the cards was really nice (yes I know mom who you are then everything's fine, right;-)). A little help with putting the papers in place was all she got assistance with

I am a proud parent of a scrapbooker :-)



Det var allt för denna gången.
Hoppas vi ses nästa helg på Trelleborgs träffen

That's all for this time.
Hope to see you next weekend on Trelleborgs träffen

DT- Jenny S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar