13 oktober 2016

Hello deer!

Hej!

Idag tänkte jag visa er tre nya kort. Det första är ett födelsedagskort som jag gjorde för någon vecka sen. Den söta fjärilsflickan var perfekt till ändamålet (hon är målad med Copics) och till det använde jag den snygga grattis-stämpeln. Clean and simple, helt enkelt.

Hi everyone,

Today I would like to show you three new cards. The first one is a birthday card that I made about a week ago. The cute butterfly girl was perfect for the card (she is colored with Copics) and then I added this really awesome "grattis" stamp. Clean and simple.



Därefter tog jag fram några av de nya stämplarna och började leka med. Roligt! Jag har distressat papperet med ett par olika färger i lila och blått och därefter stämplat Ren i cirkel med svart och lagt till en av ren-textstämplarna "Hello Deer".

Then I took out some of the new stamps and started playing with. So much fun! I distressed the paper with a couple of different colors of purple and blue and then I stamped "Ren i cirkel" in black and added the text stamp "Hello deer".



Slutligen kommer ett ganska litet kort, det är cirka 8x8 centimeter. Jag har distressat papperet i olika blåa nyanser och därefter stämplat Ren-stämpeln i cirkeln och ren-texten "Oh deer". Det är kul med texter och bilder som matchar. :)

Finally a rather small card, about 8x8 centimeters. I have distressed the paper in different shades of blue and then stamped the "ren" stamp and the deer text "Oh deer". I like it when text stamps images are matched :)



Det var allt från mig för idag. Tack för titten, vi ses igen snart!

That is all from me for today! Thanks for stopping by, see you soon!

// DT-Eja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar