16 oktober 2016

Julkort med "vanliga" stämplar - Christmas card with "ordinary" stamps.

Nu är det snart bara två månader kvar till jul... Har du börjat med julkorten än?

Idag hoppas jag att jag kan inspirera till att använda "vanliga" stämplar och göra julkort med dem.

Kul att testa lite olika varianter och hitta nya användningsområden.


På första kortet har jag embossat Glasburk i silver och i den har jag stämplat med Liten snöflinga
Under de två pearlsen har jag satt två av minivimplarna från Minitags set 1.


Har stämplat God Jul på den avlånga tagen i Minitags set 1 och knutit en rosett som dekoration. 


På mitt andra kort har jag använt Stor mugg och i den stämplat med Mini snöflinga och Liten trolltomte för att få en julmugg. 


Testa du också och använd några vanliga stämplar och gör om dem för att få dem juliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar