02 december 2016

Mer julkort / More Christmas cards

För ett tag sedan var jag på scrapträff och gjorde lite kort.
Some time ago I joined a scrap event and made some cards.

På de första använde jag stämpeln husrad samt diesen med husen.
Jag använde även diesen med landskapsbårderna.
On the first I used the stamp husrad and the matching dies with houses.
I also used the landscape border dies.



Sedan gjorde jag ett skakkort med lite söta granar i.
Jag använde även nya fina textstämpeln.
Then I made a shaker card with some cute trees.
I also used the new great text stamp.


Med inspiration från ett kort jag sett på Facebook
blev det ett kort med GOD JUL dien och en liten
snögubbe som sitter i O:et.
With inspiration from a card I have seen on Facebook
I made a card with the GOD JUL die and a small
snowman sitting in the O.


Sedan kombinerade jag skakort med snögubbe och 
fick till detta kortet.
Then I combined shaker card and snowman and
ended up with this card.


Så här ser det jag stoppade i ut när det är utspritt.
This is how it looks when the filling is spread out.


Kram / Hugs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar