17 februari 2017

Grattis/Congrats

Nu börjar våren komma så sakta här nere i Skåne.
Här visar jag två olika kort som jag har gjort nu när snön börjar smälta.

Now begins the spring to come so slow down here in Skåne.
Here I show two different cards I have done now when the snow begins to melt.

Det första är en sida av ett album som vi satte ihop till en av våra skapar vänner som fyllde 60 år. Vi är ett gäng som träffas var 3:e vecka och en i detta gänget fyllde 60 år och vi brukar göra något för att fira när någon fyller jämnt. Denna gången gjorde vi ett album med tema på det personen gillar. En av sakerna som personen gillar är att resa. 
Här är min sida till det albumet.

The first is a page of an album that we put together to create one of our friends who turned 60 years. We are a group that meets every 3 weeks and one in the gang turned 60 and we usually do something to celebrate when someone fills evenly. This time we did an album with a theme on the person likes. One of the things the person like is to travel.Here is my side of the album.


Nästa kort jag gjort är ett kort till min yngsta dotter som fyllde 3 år här om helgen. Hon älskar rosa så kortet fick gå i den färgen.

The next card I made is a card for my youngest daughter, who turned 3 years here on the weekend. She loves pink so the card had to go in that color.


Jag har använt mig av följande:

Det var allt för mig denna gången. 
Vi ses snart igen

That's it for me this time.
See you again soon

〜  DT- Jenny S 〜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar