18 februari 2017

Lite kort igen/Some cards again

Ja då var det åter dags för mig att visa några nya kort jag gjort.
Time again for me to show some new cards.
På dom två första korten har jag använt mig av den roliga stämpeln
"Journaling med tejpbitar". Mycket användbar!
At the two first cards I´ve used the stamp
"Journaling med tejpbitar". Very useful!
På första kortet har jag använt stämpeln tillsammans med stämpeln "Snapsglas" och den härliga texten "Där vinet går in går vettet ut och ibland komma det aldrig tillbaka".
Dies; Hjärtan
At the first card I´ve used the stamp together with the stamp "snapsglas" and the text
"Där vinet går in går vettet ut och ibland komma det aldrig tillbaka".
Dies; Heart
Storlek/Size; 14x14 cm
Målat med/Colored with: Promarker

På det andra kortet har jag kombinerat stämpeln med stämpeln "liten mugg" och "litet enkelt hjärta" samt texten "Till en böna".
At the second card I´ve used the stamp "liten mugg" and "litet enkelt hjärta" and the text "Till en böna"
Papper/papers: Gummiapan
Storlek/Size; 13x9 cm
Målat med/Colored with: Promarker
Ett grattiskort med dies och papper från Gummiapan.
A birthdaycard with dies and paper from Gummiapan.
Papper/papers: Gummiapan
Dies; Grattis, Sedum och Crassula
Storlek/Size; 15x15 cm
Målat med/Colored with: Promarker
Slutligen ett färgglatt Grattiskort.
Finaly a colorfully Birthdaycard.
Stämpel/Stamp: Prinsesstårta
Dies; Grattis och/and stitched circles
Papper/papers: Gummiapan
Storlek/Size; 15x15 cm
Målat med/Colored with: Promarker

Ja det var allt för denna gång! Vi ses snart igen!
All for this time! See you soon again!

DT-Eva



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar