05 maj 2017

Blommor i glasburk


♥ ♥ ♥

En bukett med blommor i en fin glasburk är väl aldrig fel? 
Får mig att tänka på sommar, sol och härliga promenader där man plockar på sig lite fint längs stigen.

♥ ♥ ♥

Började med att embossa disen som heter hönsnät på den vita cardstocken.
Det finns några fler exempel på just detta HÄR.

Sen stämplade jag glasburken och klippte ut den.
När det var klart använde jag en schablon från Crafters Workshop/Flower Frenzy att göra mönstret med och grå Prismapenna till lite skuggor.



Blommorna och texten är utstansade flera gånger och sen har jag limmat ihop dessa för att skapa lite höjd.

Det hela är sen infärgat med olika distresser.

Glasburken är monterad med 3d-kuddar.


Både cardstock och det mönstrade pappret kommer från Gummiapan.

Det gör även det andra som jag använt mig av.
Förutom schablonen.


Allt från mig den här gången.

Hoppas ni får en fin dag/Gunilla

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar