26 juni 2017

Pop pop


Hej😊
SĂ„ blev det min tur igen her pĂ„ bloggen og i dag viser jeg 2 kort med de sĂžde popcorn stempler og tilhĂžrende dies. Fik helt lyst til popcorn da jeg sad og lavede dem🍿

PĂ„ det fĂžrste kort har jeg brugt snerandigt svart papir som baggrund. popcornene er stemplet pĂ„ hvidt papir og derefter har jeg brugt de tilhĂžrende dies og stanset dem ud. De er limet pĂ„ ensfarget svart papir hvor jeg i midten har stemplet med det fine Happy birthday.


PĂ„ den nĂŠste kort har jeg brugt popcornene til at lave mit eget papir. De er farvelagt med copics. Har stemplet 3 pĂ„ hvidt papir, farvelagt, klippet ud og sat pĂ„ med 3D-puder. 
PĂ„ den mindste Stitched rectangle har jeg stemplet med you're dynamite.

Materialer:

Popcorn:

Papir:

Die:

Tekststempler:


Det var alt for mig i dag, Ăžnsker jer alle en dejlig dag.

Knus DT-RIKKE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar