05 juli 2017

Fågel med huvudbonad


♥ ♥ ♥

Så var det dags för mig att blogga igen.
Tiden går fort när man har roligt och det har jag med Gummiapans härliga sortiment.

♥ ♥ ♥

Idag visar jag ett kort med den coola fågeln som fått en huvudbonad med en blomdies.


Fågeln och blomman är färglagda med distresser. Har duttat/prickat med en våt pensel på fågelns kropp för att få lite mönster.


Jag stämplade fågeln en gång på kortstommen innan jag klippte ut och monterade det färglagda motivet med 3d-kuddar.

3d-lack på näbben och ögon av svart enamel accents.

Det utstansade molnet har jag monterat på grön dekorgummi.


Allt material kommer från Gummiapan förutom dom så blingstenarna.

Allt från mig den här gången!

Hoppas att ni har en fin sommar så ses vi nästa gång.

Gunilla

♥ ♥ ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar