17 augusti 2017

Regnig sommar/Rainy summer

Denna sommaren har verkligen varit ett riktigt pysselväder. 

Det först kortet passar verkligen till denna sommaren. Mestadels regn med enstaka soliga dagar. Paraplyet har jag papper piercat och en passande stämpel. 

This summer has really been a true crafting weather.

The first card really fits this summer. Mostly rain with some sunny days. The umbrella I have paper piercat and a matching stamp

Material:
Stämplar/Stamps: Papaply, You can´t have a.......


Nästa kort har jag gjort med hjälp av dies hönsnät som jag stansat ut i olika färger och sen lagt omlott på varandra. 

The next card I have done with the help of dies chicken nets, which I put out in different colors and then put over to each other.

Material:
Dies: Hönsnät
Stämpel/Stamp: Being creative is....


Sista kortet har jag använt mig av bitarna som blir i hålen i hönsnätet och gjort ett eget mönster papper. 

Last card I have used the pieces that are in the holes in the chicken netting and made a custom pattern of paper.


Dies: Hönsnät
Stämpel/Stamp: You´re a diamond

Det var allt för mig denna gången
That's all for me this time

〜  DT- Jenny S 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar