12 mars 2018

Old cards...

Idag visar jag två kort som jag gjort tidigare, men inte visat innan i bloggen.
Today I show two cards I made earlier, but not shown in the blog before.

Första kortet gjorde jag 2016. 
Embossat Liten dubbel blomma i vitt som är färglagd med distresser. 
I made the first card 2016.
Embossed Liten dubbel blomma in white which is colored with distresser. 


Rutorna är utstansade med Stitched Squares
The squares is cut out with Stitched Squares.  
Papperna kommer från Gummiapans Orange Serie.
The papers is from Gummiapans Orange Serie.


Nästa är ett kort ända från 2015(!) som jag inte heller visat innan!!
Next card is from 2015(!) that I havn't shown before!!

Har använt papper från Grå serie och stämplarna Sick-sack söm och Inte bara ett år äldre utan även ett år bättre!
Have used papers from Grå serie and the stamps and Sick-sack söm and Inte bara ett år äldre utan även ett år bättre!


Det var allt från mig idag!
That's all from me today!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar